není reklamní agentura...

Každý, kdo mi lichotí, je mým nepřítelem. Kdo mne kritizuje, je mým učitelem.

čínské přísloví

Obrázek uživatele Richard Chytka

Z českého reklamního rybníčku stává naškrobená žumpa. Pojmy nahrazují dojmy.

Tuším, že to byl G.W.F. Hegel, autor evoluční koncepce dějinnosti, jejíž podstatou je pojetí evoluce jako vývojové spirály (s tímto výrazem si užijeme ještě spoustu legrace).

Tedy jakéhosi kontinuálního vývoje založeného na vlastních zkušenostech, které vytváří předpoklad osobního nebo společenského rozvoje. Hystoricky však známe momenty, kdy docházelo k rozumové evoluci, společenský vývoj však toto z nejrůznějších důvodů nereflektoval. Takovéto stavy vedou buď k degeneraci nebo k dramatické změně. Typickým historickým příkladem je myslím Francouzská Revoluce - reakce na dramatickou rozumovou expanzi prezentovanou osvícenstvím, v jejímž protikladu stojí stojí absolutistický král a stavovská společnost. Takovýto rozpor samozrejme nemohl dopadnout jinak než divokou střílečkou u Bastily a nastolením nových pořádků, které snad nejlépe vystihují pojmy REPUBLIKA, SVOBODA,...... Pro tuto chvíli opusťme filosofické antré a vraťme se do českého reklamního rybníčku. Hemží se to tady pojmy jako 360 stupnu marktingové komunikace, all in house, komunikační agentury,..... pojmy, které nahrazují dojmy. díky těmto pojmům se z českého reklamního rybníčku stává naškrobená žumpa, která přestala dýchat a svou sešlost maskuje tunou "make-upu". Když to takhle půjde ještě chvíííííííííííli dal, bude ze žumpy černý uhlí.

CREATIVE REPUBLIC

je skupina profesionálů zastupující jednotlivé obory reklamy a marketingu. Nabízí na konkrétní projekty konkrétní lidi, kteří představují špičku ve svých oborech.
Špičkovou kvalitu za cenu, která je oproštěna od fixních nákladů agentury. Platíte konkrétní profese, které využíváte.

Platíte za to, co ve skutečnosti chcete.