není reklamní agentura...

Malá vítězství nedělají dějiny.

Obrázek uživatele Richard Chytka

Direct marketing aneb jak nechodit kolem horké kaše.

Nedávno mi život nadělil zkušenost, která otřásla samotnými základy mého pojetí marketingu, komunikace a s tím spojené kreativity.
Tak jako každé milující dítko, tak i já jsem se rozhodl vrátit rodičům část investice, kterou vynaložili na rozvoj mé osobnosti. Rozhodnutí padlo na rekonstrukci rodinného domku, který milým rodičům slouží jako klidné místečko prožití důchodových časů. Z počátku vše probíhalo nad míru hladce a mé manažerské ego prožívalo výkonnostní orgasmus. Doba ledová však nastala, když jsme se přesunuli z fáze přípravné (architekt, projektant,…) do fáze realizační (zedníci, zedníci, zedníci, obkladači, topenáři, vodaři,…). Na přímost argumentů „realizátorů“ jsem mnohdy nestačil a ocital jsem se ve slepé uličce. Pomyslnou korunu „realizační“ argumentaci nasadil „realizátor“ (zedník) PEPA, který mi za dveřmi na rozbité podlaze (už měla být asi tři týdny opravená, ale….) nechal vzkaz jehož náhled zasílám níže. Pro ty, kteří si ještě neosvojili schopnosti číst moderní hieroglyfy překládám: „RÁNO JSEM TADY BYL ALE NEZVLADAM PRACOVAT PROTOŽE MĚ TO BOLI A DOST. VLK“ (Vlk = jméno realizátora). Přiznám se, že výše uvedený vzkaz napsaný navíc na etiketě „KAUFLAND / SERVIS ZÁKAZNÍKŮM“ mne totálně odzbrojil. Nevěděl jsem, jestli se smát, řvát, brečet…. To vše v situaci, kdy dům měl být předán před třemi týdny, ale jeho skutečný stav odpovídal cikánské pastoušce.
Celý incident mne posléze nutil k zamyšlení, co je vlastně komunikační KREATIVITA? Jednoduchá odpověď – NÁPADITOST. Pojďme dál. Co je to NÁPADITOST v komunikaci? Obecně ustálená odpověď – SCHOPNOST ZAUJMOUT. Jak se to dělá? Tak, že budu nápaditější než konkurence. Jak to mám udělat, když už jsem jednou nápaditější, než konkurence byl a oni mě poté zase trumfli? Musím tedy být nápaditě nápaditý a potom nápaditě nápaditě nápaditý a  potom nápaditě nápaditě…….. Výsledkem je, že neexistuje normální prací prášek, který mi normálně vypere moje prádlo (pro mou domácnost dostatečný benefit – vůni rozkvetlé louky vskutku nepotřebuji), pomerančový džus už není džus, ale tekutý teleport do tropického ráje a šampóny odstraňující lupy mi zajistí přízeň krásných žen…. HMMM.
Nenastala náhodou doba, kdy „NORMÁLNOST“ zcela opustila komunikační svět a její aplikace je revolučně „NÁPADITÁ“? Pro realizátora Pepu znamenala jeho upřímná přímost padáka (ten by, ale přišel i bez předmětného vzkazu).  
Zednický direct mail

CREATIVE REPUBLIC

je skupina profesionálů zastupující jednotlivé obory reklamy a marketingu. Nabízí na konkrétní projekty konkrétní lidi, kteří představují špičku ve svých oborech.
Špičkovou kvalitu za cenu, která je oproštěna od fixních nákladů agentury. Platíte konkrétní profese, které využíváte.

Platíte za to, co ve skutečnosti chcete.